keskiviikko 7. maaliskuuta 2012

Outfit.

Moikka, olen niin puhki, ettei mitään rajaa...

Päivällä lähdin siis ajelemaan suoraan koulun jälkeen Kotkaan päin. Noh, en sitten mennyt kotiin, vaan vein auton korjattavaksi, kun siinä on se etuvalo palanut. Sillä aikaa kun auto oli huollossa käytiin äidin kanssa mesoterapiassa. Siellä meni vähän päälle tunti. Sitten haettiin autoni ja selvisi, että he eivät korjanneet sitä, vaa pistivät vasta tarvittavan osan tilaukseen. Joten yhden - kahden viikon päästä minun pitää taas tulla Kotkaan. Nyt monille tulee varmaan mieleen kysymys, että miksi en vie sitä Helsingissä korjattavaksi? Koska täällä Kotkassa on tunnetusti hyvät korjaajat, jotka tekevät hyvää työtä. En siis epäile, ettei Helsingissä olisi, mutta se on myös hyvä tekosyy tulla käymään kotona. Joten jos näätte yksisilmäisen Opelin, niin se olen minä! 
Kuitenkin autoni haettuamme kävimme meidän uudella talolla. Äiti halusi näyttää minulle, että miten remontti on edistynyt ja minä ainakin tykkäsin kovasti uudesta talostamme! Aivan ihana ja varmasti siellä tulee pidettyä kesällä pariinkin otteeseen grillli-bileitä.
Sen jälkeen kotiin saavuttuani söin ja lähdin kahvittelemaan Annin kanssa. Nyt olen kotona, erittäin väsyneenä, mutta onnellisena... 
Huomenna luvassa lisää mesoterapiaa ja pääsykokeisiin lukemista.



Takki: Tommy Hilfiger
Huivi: Indiska
Farkut: H&M
Kengät: UGG
Paita: H&M
Laukku: Lois Vuitton

Nyt nukkumaan väsymys pois, hyvää yötä. :)

4 kommenttia:

  1. Miten voi olla noin iso homma että lamppu palanut? :O Itse vaihdan ainakin lamput aivan omakätisesti.. Turhaa maksaa sellaisesta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ongelma on siinä, että autossani on ns. "fiksut valot" ja niitä ei itse saa valitettavasti vaihdettua. Selvisi, että lamppu ei ole palanut, vaan lampun sytytin, joka piti tilata..

      Poista
  2. Olit vissiin eilen Pasaatissa, koska meinasin kävellä sua päin... :D tai sit sulla on kaksois olento!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, olin Annin kanssa käymässä. :D Oisit vaan kävelly, munki pitäis välillä katsoa eteenpäin. :D

      Poista