sunnuntai 21. elokuuta 2011

About.

Teitä varmasti kiinnostaa mitä olen tehnyt tämä ajan kun olen ollut pois blogikuvioista.

Eli, minusta tuli ylioppilas, ja myös päätin mitä haluan tehdä elämälläni.


Koko kesän olin ollut töissä Timanttisissa, tykkäsin kovasti, ihana ilmapiiri ja kaikki päivät saa katsella koruja, joten kesä on mennyt suurimmaksi osaksi töissä. 

Olen muuttamassa Helsinkiin jo viikon päästä, eli 28.8 su, opiskelemaan. 
Menen Kauniaisiin kieli ja kulttuuri linjalle, koulu kestää vain vuoden, eikä ole välttämättä mikään paras, mutta juuri sopiva vaihtoehto tähän tilanteeseen missä nyt olen.

Mutta tässä ei ole kaikki, tapasin aivan ihanan, mahtavan, täydellisen pojan.
Voitte olla varmoja, että tämä tulee kestämää. Hän ei asu Kotkassa, mutta on kuitenkin täältä kotoisin. Kaukosuhdehan tämä on, mutta me nähdään noin kerran viikossa ja skypetreffejä järjestetään ainakin joka toinen päivä!

Jos teillä on kysyttävää, niin kommenttiboksi on olemassa!

Illalla palailen postailemaan päivän-illan tekemisistä, nimittäin herkullinen koti-ilta luvassa, käydään vuokraamassa leffa ja ostetaan suklaata myös lämmin tee tekisi hyvää.

xoxo

6 kommenttia:

  1. ihanaa ku oot tehny comebackin!

    VastaaPoista
  2. mitä tuolla koulussa siis tehdään? :) en ole ennen kuullut tosta koulusta!

    VastaaPoista
  3. Anonyymi: Kiva ku tykkäät!! :))

    Anonyymi: Opiskellaa? :D se vastaa yliopiston ensimmäistä vuotta.

    VastaaPoista
  4. siis meinasin että millasta opiskelua toi kieli ja kulttuuri linja pitää sisällään! :D

    VastaaPoista
  5. en nyt sanois kovin ihanaks ku teit comebackin. Oon varma et kirjotat ehkä kuukauden jos sitäkään ja siihen se taas jää. Sit ootellaa puol vuotta ja kirjotat taas. Hyviä selityksiä keksit kumminkin! Mut joo.. kannattaa jatkaa samaa mallii nii lukijat vaan häviää :)

    VastaaPoista