tiistai 27. syyskuuta 2011

I'm just waiting till the shine wears off.

Tänään minulla oli ERITTÄIN pitkä päiva ja en ole ehtinyt tehdä muuta kun olla koulussa ja tehdä läksyjä.

Kuitenkin, vaikka minulla ei olekkaan kuvia teille näytettäväksi muistellaan vanhoja aikoja. Nimittäin eksyin irc-gallerian sivuille ja löysin pari vieläkin ihan hyvää biisiä päiväkirjastani:












Huomenna olen lähdössä Kotkaan koko viikonlopuksi, luvassa paljon kahvittelua, kavereitten kanssa olemista, bilettämistä ja muuten vaan chillailua!

Nyt pää tyynyyn ja unten maille, että jaksaa huomenna olla skarppina. Palaillaan huomenna! :))

2 kommenttia:

  1. chilling...... mut sit taas haha viikonlopun bileputki i love it ! tuu jo


    http://www.youtube.com/watch?v=M-Sbv2Qg4ks

    VastaaPoista
  2. sara : Kyllä vain! oon tänään jo siellä!! ku pääsen koulust ni oon sun! ;)<3 ps, ihana biisi!!!! LOVE IT!!!!<3

    VastaaPoista